Сьогодні у системі освіти, головною подією є масове впровадження у практику роботи ключової реформи Міністерства освіти і науки — Нової української школи. Сутність її полягає в переході від школи знань (надання певного обсягу інформації, яка за сучасних умов швидко застаріває) до школи компетентностей (забезпечення поінформованості, обізнаності, набуття вмінь застосовувати знання в житті).
З огляду на той факт, що одним із базових принципів Нової української школи є положення про безперервність освіти, дошкільні заклади також залучені до цього процесу. Адже виховання, навчання та формування особистості починається від народження і триває впродовж усього життя. Отже, нова українська школа – нові орієнтири для дошкілля.
Тому актуальною темою педагоги нашого садочка вважають введення змін у освітній процес дошкілля, впровадження нової освітньої технології: едьютейнмент – навчання, що дарує радість і дітям, і педагогам, поєднує в собі розважальні прийоми, методи інтерактивного й активного навчання, мотивацію до пізнання та взаємодії.
«Вчення, позбавлене всякого інтересу і взяте
тільки силою примусу вбиває у вихованця
бажання до навчання, без якого він далеко не піде»
К.Д. Ушинський
Вихователі Гонак М.В. та Кирлик С.В. організували та провели майстер-клас «Едьютеймент-навчання як розвага». Вони ознайомили присутніх з основними перевагами прийомів едьютейнменту.
Гонак М.В. представила матеріали зтдосвіду щодо ознайомлення дошкільників з соціумом шляхом використання технології едьютейнменту. Дана технологія вирішує одне з головних завдань щодо забезпечення задоволення дитини в процесі навчання, під час оволодіння цікавим матеріалом, що спонукає дитину до самостійного розв’язання запропонованого дорослим завдання; соціальної взаємодії з іншими дітьми. Завдяки впровадженню технології едьютейнменту діти вчаться здобувати знання з різних джерел, використовувати їх під час виконання практичних завдань. У дітей підвищується самооцінка та бажання навчатися чомусь новому, а також розвивається вміння приймати рішення, працювати в колективі, прислухатися до думки іншої дитини. Родзинкою заходу були ігри з вихователями, які провела Кирлик С. В.
Учасники заходу озброїлись новими знаннями, які зможуть втілювати під час практичних занять з вихованцями своїх груп та готувати їх до роботи в умовах Нової української школи. А саме новітні прийоми та технології освітнього процесу дають можливість підготувати креативного,творчого, здатного до самовдосконалення сучасного випускника закладу дошкільної освіти.