Майстер-клас "Едьютеймент - навчання як розвага"

 

 

Сьогодні у системі освіти, головною по­дією є масове впровадження у практику роботи ключової реформи Міністерства освіти і науки — Нової української школи. Сутність її полягає в пе­реході від школи знань (надання певного обсягу інформації, яка за сучасних умов швидко заста­ріває) до школи компетентностей (забезпечення поінформованості, обізнаності, набуття вмінь за­стосовувати знання в житті).

З огляду на той факт, що одним із базових принципів Нової української школи є положення про безперервність освіти, дошкільні заклади також залучені до цього процесу. Адже вихован­ня, навчання та формування особистості почина­ється від народження і триває впродовж усього життя. Отже, нова українська школа – нові орієнтири для дошкілля.

Тому актуальною темою педагоги нашого садочка вважають введення змін у освітній процес дошкілля,  впровадження нової освітньої технології: едьютейнмент – навчання, що дарує радість і дітям, і педагогам, поєднує в собі розважальні прийоми, ме­тоди інтерактивного й активного навчання, мотивацію до пізнання та взаємодії.

«Вчення, позбавлене всякого інтересу і взяте

тільки силою примусу  вбиває у вихованця

бажання до навчання, без якого він далеко не піде»

К.Д. Ушинський

 Вихователі Гонак М.В. та Кирлик С.В. організували та провели  майстер-клас «Едьютеймент-навчання як розвага». Вони ознайомили присутніх з основними перевагами прийомів едьютейнменту.

Гонак М.В. представила матеріали зтдосвіду щодо ознайомлення дошкільників з соціумом шляхом використання технології едьютейнменту.  Дана технологія  вирішує одне з головних завдань щодо забезпечення  задоволення дитини в процесі навчання, під час оволодіння  цікавим матеріалом, що спонукає дитину до самостійного розв’язання запропонованого дорослим завдання; соціальної взаємодії з іншими дітьми. Завдяки  впровадженню технології едьютейнменту діти вчаться здобувати знання з різних джерел, використовувати їх під час виконання практичних завдань. У дітей підвищується самооцінка та бажання навчатися чомусь новому, а також розвивається вміння приймати рішення, працювати в колективі, прислухатися до думки іншої дитини. Родзинкою заходу були ігри з вихователями, які провела Кирлик С. В.

Учасники заходу озброїлись новими знаннями, які зможуть втілювати під час практичних занять з вихованцями своїх груп та готувати  їх до роботи в умовах Нової української школи. А саме новітні прийоми та технології освітнього процесу дають можливість підготувати  креативного,творчого, здатного до самовдосконалення сучасного випускника закладу дошкільної освіти.