Умови доступності ЗДО «Перлинка» для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Умови доступності ЗДО «Перлинка» для навчання осіб з особливими освітніми потребами

У закладі відсутні умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами.

 

 

Головний принцип інклюзивного навчання

·         перебування дитини з певними порушеннями в масовій дошкільній групі, оволодіння нею знаннями, вміннями та навичками нарівні із здоровими однолітками;

·         соціально – медико – педагогічний супровід дітей;

·         забезпечення належних умов для навчання, виховання, корекційно – компенсаторної роботи (матеріально – технічне, кадрове, фінансове забезпечення.

 

Інклюзивний підхід

Створення таких умов, за яких діти мають однаковий доступ до освіти, у тому числі діти з особливими потребами, які перебувають в масовій дошкільній групі. Водночас, усі діти в таких умовах краще адаптуються до навколишнього середовища, оволодівають соціальними навичками, почуваються більш самостійними, потрібними в суспільстві.

 

Переваги інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами

Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується:

·         моторний;

·         мовний;

·         соціальний;

·         емоційний

розвиток дитини.

·         Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.

·         Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.

·         Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.

·         У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.