Щоденний режим дня
Форми організації життєдіяльності дітей |
І Молодша група |
ІІ Молодша група |
Середня група |
Старша група |
Прийом дітей, їх огляд. Індивідуальна робота з батьками. Ранкова гімнастика. Ігри, спілкування. Індивідуальна робота з дітьми. Самостійно-пізнавальна, комунікативна діяльність дітей |
07: 3 0 – 08: 3 0
|
07: 3 0 - 08: 4 0
|
07: 3 0 - 08: 45
|
07: 3 0 – 08: 5 0
|
Підготовка до завтраку, завтрак (індивідуальна робота з дітьми). |
08: 3 0 – 09:0 0 |
08: 4 0 – 09:0 0 |
08:45 – 09:00 |
08: 5 0 – 09:0 0 |
Підготовка до організованої навчально-розвивальної діяльності, самостійна діяльність дітей у розвивальних центрах, ігри. Робота практичного психолога |
09:0 0 – 09: 20 |
09:0 0 – 09: 20 |
09:0 0 – 09: 20 |
09:0 0 – 09: 20 |
Організована навчально-розвивальна діяльність. (групові, підгрупові, індивідуально-групові, індивідуальні заняття)
|
І. 09:20 – 09:35 ІІ. 0 9:45 –10 :00
|
І. 09:20 – 09:40 ІІ. 0 9:50 –10:10
|
І. 09:20 – 09:4 0 ІІ. 09:45 – 10:10 ІІІ. 10:15 – 10:40
|
І. 09:20 – 09:45 ІІ. 10:00 – 10:25 ІІІ. 10:45 –11:10
|
Підготовка до прогулянки, прогулянка (самостійно-пізнавальна, комунікативна, ігрова діяльність дітей, спілкування) |
10:20 –11:45
|
10:40 –11:55
|
11:05 –12:05
|
11:30 –12:10
|
Повернення з прогулянки. Гігієнічні процедури. Підготовка до обіду |
11:45 –12:00 |
11:55 –12:10 |
12:05 –12:15 |
12:10 –12:15 |
Обід |
12:00 –12:30 |
12:10 –12:40 |
12:15 –12:45 |
12:15 –12:45 |
Гігієнічні процедури. Підготовка до сну |
12:30 – 13:00 |
12:40 – 13:00 |
12:45 – 13:00 |
12:45 – 13:00 |
Сон |
13:00 – 15:00 |
13:00 – 15:00 |
13:00 – 15:00 |
13:00 – 15:00 |
Поступовий підйом дітей, гімнастика пробудження, оздоровчо-профілактичні заходи, загартувальні процедури (індивідуальна робота з дітьми).Спілкування. |
15:00 –15:20
|
15:00 –15:15
|
15:00 –15:10
|
15:00 –15:10
|
Гурткова робота (підгрупова, індивідуально-групова, індивідуальна). |
15:20 –15:30 |
15:15 –15:30 |
15:10 –15:30 |
15:10 –15:35 |
Підготовка до прогулянки. Прогулянка (самостійно-пізнавальна, ігрова діяльність, спілкування, індивідуальна робота з дітьми) |
15:30 –16:00 |
15:30 –16:05 |
15:30 –16:10 |
15:35 –16:20 |
Підготовка до вечері. Вечеря |
16:00 –16:20 |
16:05 –16:25 |
16:10 –16:30 |
16:20 –16:40 |
Вільна діяльність дітей. Повернення дітей додому |
16:20 –18:30 |
16:25 –18:30 |
16:30 –18:30 |
16:40 –18:30 |
Шановні батьки!
У ДНЗ №31 діють правила, вимоги, які допомагають правильно організувати час перебування ваших дітей.
Запрошуємо Вас дотримуватись таких правил:
1. Своєчасно наводити дитину до дошкільного закладу.
2. Приводити дитину до ДНЗ у чистій одежі, у взутті, що відповідає розміру ноги дитини та санітарно-гігієнічним вимогам.
3. Приводити в ДНЗ здорову дитину, повідомляти вихователя про її самопочуття вдома та незвичайні випадки (падіння, пошкодження, скарги на погане самопочуття тощо).
4. Своєчасно повідомляти адміністрацію закладу про хворобу дитини та інші причини її відсутності у ДНЗ.
5. Вихователь зобов'язаний щодня оглядати дитину з метою своєчасного виявлення ознак хвороб, нездужання, тілесних ушкоджень (синці, подряпини, гулі тощо).
6. Якщо під час ранкового прийому у ДНЗ у дитини виявлено ознаки хвороби, батьки зобов'язані звернутися до лікаря за консультацією чи медичною допомогою.
7. Батьки, або особини, що за їх дорученням приводять дитину до дошкільного закладу, мають передати дитину вихователю або тому працівникові ДНЗ, який приймає дітей у цю годину. Неприпустимо відправляти дитину до ДНЗ саму, без супроводу дорослого. Увечері при залишенні дітьми дошкільного закладу вихователь зобов'язаний передати дитину батькам або іншій особи, що прийшла за нею за їх дорученням.
8. Батькам варто заздалегідь домовитися з вихователем щодо тих осіб, яким вони доручають забрати дитину з дошкільного закладу. В окремих випадках доручення оформляється письмово.
9. Вихователь не має права віддавати дітей з дошкільного закладу неповнолітнім дітям, батькам у нетверезому стані.
10. Вихователь не несе відповідальності за збереження прикрас (сережки, хрестики тощо). Режим дня дитини – це правильне розподілення у годині та вірна послідовність у задоволенні основних фізіологічних потреб організму дитини: сон, приймання їжі, спілкування із зовнішнім світом.
Режим – основа біоритмів у діяльності організму, що сприяють нормальному функціонуванню внутрішніх органів.
Правильний режим забезпечує врівноваження, бадьорий стан дитини, охороняє нервову систему від перевтоми, складає гарні умови для фізичного та психічного розвитку дитини.
При складанні режиму дня враховуються вікові та індивідуальні особливості дитини. Переводити малюка на наступний віковий режим слід поступово, якщо він фізично вже підготовлений до цього переходу.
Батьки мають знати, що в дитячому садку режим дня будується відповідно до віку дітей, тому вдома у вихідні, у святкові дні або під час хвороби дитини важливо дотримуватися цього ж режиму дня – це є умовою збереження здоров'я дитини.