Аналіз сформованості знань, умінь і навичок дітей дошкільного віку з логіко-математичної та мовленнєвої компетентності за І – ше півріччя 2020-2021 навчальний рік.
По закладу – 0,75 %.
За 2020-2021 навчальний рік рівень знань дітей з логіко-математичної компетентності дітей ЗДО № 31 «Перлинка» становить по закладу 0,78% : старша група №1- 0,9 %; старша група №2- 0,91%; середня група№1 -0,87 %; середня група №2-0,44%. Показники вище середнього .
З мовленнєвої компетентності – 0,73 %: старша група №1 - 0,82 %; старша група №2 – 0,85%; середня група №1 -0,84% ,середня група №2 - 0,42%.
Виходячи з цих даних ,можна зробити висновок, що знання дітей з логіко-математичної компетентності рівні мовленнєвій компетентності. Тому, належним було б звернути увагу в другому півріччі 2020-2021 н. р. як на мовленнєву так і на логіко-математичну компетентність дітей, взяти їх як пріоритетними завданнями. Але не можна не побачити, що порівнюючи з попереднім роком рівень загальний по закладу знизився на 2 ,0 %.
Щодо аналізу знань з логіко-математичної компетентності дітей середньої групи хочеться відмітити знання дітей по розділам: порядкова лічба, знання чисел і цифр у межах 4, величина, кількісна лічба. Більшу увагу звернути на геометричні тіла, орієнтування в часі. Високий рівень -12 дітей, середній рівень-16дітей. З мовленнєвої компетентності: вживання складних граматичних форм, добір слів з заданим звуком, загадки ,прислів’я ,приказки - приділяти більше уваги. Високий рівень-3 дітей, середній рівень- 11, низький рівень-6 дітей. Вихователі –Кофель І.М; Савко А.Г; Шандор Н.І;
Кадишевич Є.В.
У старших групах так само найвищу кількість балів отримують діти по знанню порядкової лічби , геометричні фігури , кількісна лічба. Більшу увагу звертати на розділи : старша група№1 - геометричні тіла, орієнтування в просторі; старша група №2 – вміння вимірювати предмети за допомогою умовних мір, величини , геометричні тіла. Доцільно у повсякденному житті , під час ігор ,на прогулянці звертати увагу дітей не тільки на величину предмета, а порівнювати предмети за довжиною, шириною, висотою і товщиною. У обох старших групах рівень знань дітей по логіко-математичній компетентності одинаків (0,90%-%-0,91%).Вихователі : Рибакова Н.В.; Грубер М.І.; Маркович Г.П.
Щодо аналізу розвитку мови дітей : старша група №1- високий рівень-3 дітей, середній рівень- 18 дітей, низький рівень -2 дітей. Старша група №2- високий рівень-3 дітей, середній рівень -15дітей, низький рівень- 8 дітей. Доцільно приділяти більше індивідуальної роботи по всім розділам програми особливо з такими дітьми –Пахомов Т.; Вачиля С.;Ємельянов Р.
Отже , завдання на 2- півріччя звертати поглиблену увагу на мовленнєву та логіко- математичну компетентність дітей середнього та старшого дошкільного віку по всім розділам програми .