Умови доступності ДНЗ для навчання осіб з особливими освітніми потребами
У закладі відсутні умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами.
Головний принцип інклюзивного навчання
· перебування дитини з певними порушеннями в масовій дошкільній групі, оволодіння нею знаннями, вміннями та навичками нарівні із здоровими однолітками;
· соціально – медико – педагогічний супровід дітей;
· забезпечення належних умов для навчання, виховання, корекційно – компенсаторної роботи (матеріально – технічне, кадрове, фінансове забезпечення.
Інклюзивний підхід
Створення таких умов, за яких діти мають однаковий доступ до освіти, у тому числі діти з особливими потребами, які перебувають в масовій дошкільній групі. Водночас, усі діти в таких умовах краще адаптуються до навколишнього середовища, оволодівають соціальними навичками, почуваються більш самостійними, потрібними в суспільстві.
Переваги інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується:
· моторний;
· мовний;
· соціальний;
· емоційний
розвиток дитини.
· Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.
· Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
· Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.
· У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.