ЗДО № 31

Звіт керівника ДНЗ №31(2017р.)

 

 

 

                                              УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

                                                        ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 31

                       вул..Докучаєва,8   м. Ужгород,   Закарпатська обл.,  88000   Тел. 64-29-91  e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.>"><Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.>

                                     

                                                  ЗВІТ 

                                      керівника ДНЗ №31(2017р.)

 

1. Загальні відомості про заклад:

  *           дошкільний навчальний заклад №31;

           *            комунальна форма власності;

   *             88000 Закарпатська область  м. Ужгород вул. Докучаєва,8;

  *           українська мова навчання;

            *          6 груп (1- ранній вік; 5 садових),110 –кількість місць за проектом;

  *          182 дітей;

   *             заклад працює за 5-денним та 12-годинним  режимом роботи

                  (7. 00. – 19.00)

   *          вибуло 45 прибуло 47

2.Матеріально-технічна база закладу освіти:

         *  Групові приміщення повністю забезпечені меблями та ігровим обладна-                              

         ням. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням

          інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям. 
         Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні примі-щення: музично-спортивна зала;  методичний кабінет; медичний кабінет та ізолятор; прогулянкові майданчики для кожної вікової групи; 

      *приміщення  та територія  навчального закладу  відповідає санітарно  санітарно-гігіє­нічним нормам;

        (Потребують заміни дитячі ліжка; дитячі шафи для роздягання;дитячі столи; облаштування на території спортивного майданчика)

       * За 2016-2017 навчальний рік в дошкільному навчальному закладі за допомогою бюджетних коштів, благодійних внесків батьків та спонсорської допомоги була зміцнена матеріально-технічна база дошкільного навчального закладу:

 
 

Найменування

Сума (грн.)

Одиниця виміру (шт.)

медичні картки

195,16

 

шафа для одягу 5-ти секційна

12 083,40

 

мойка, змішувач

2 600,00

 

обладнання для котельні

6 537,30

 

рушники

134,40

 

проектор

1 500,00

 

моноблоки

6 005,40

 

туалетний папір

1 584,00

 

серветки

211,20

 

матраци

10 978,20

 

мило

1 200,00

 

журнал періодичний

98,44

 

сповіщувач пожежний димовий

1 741,00

 

лічильник води

585,20

 

пральна машинка

10 698,96

 

проектор, екран

11180,7

 

холодильник

12450

 

електротех.каб.провід.продукція

3128,91

 

медикаменти

3158,18

 

миючі засоби, в т.ч.

3 991,42

 

Білизна

90

засіб для миття посуду дитячий

60

засіб для прання "Ушастий нянь"

12

Доместос

20

порошок для чищення

25

Пральний порошок

449,70

30

засіб для миття посуду "Сарма"

507,60

18

Доместос

478,80

12

туалетний папір

1 320,00

300

серветки для сервір.стола

337,50

150

лампи LED

2 102,40

60

канцтовари

3 000,00

 

Комплект "Практика.."

6 052,00

 

Всього по ДНЗ

104 309,87

 

 

- поточний ремонт підлоги -  59 435,19 грн.

- електромонтажні  роботи  - 2573,81 грн.

Залучено  бюджетних коштів  :

--капітальний ремонт покрівлі    - близько 1млн.

-- заміна внутрішніх дверей   -    116   тис.грн. 

--поточний ремонт коридорів

-- демонтаж та встановлення  підлоги - 54 тис.грн.

--придбання на харчоблок  електроплити – 29 тис.грн.

--придбано морозильну та  холодильну шафи- 53 тис.грн.

Залучено   бюджетних коштів:

 Надання платних освітніх послуг (яких) :  гуртки  - англійська мова   

Зароблено:   21 тис. 350 грн.  - використано  21 тис.  311 грн.

 -   1 тис. 243 грн - енергоносії;

 -   16 тис. 456 грн. - зарплата

За   позабюджетні кошти (15 тис. 920 грн.)

- поповнення інтернету - 1032 грн.;

- килимове покриття (біля басейну)- 900грн.;+ тент для басейну 260грн.

- плитка – 2.100 + клей 2.750+ 280=5.130грн.

-          стенди - 7.570грн.

-         - краска - 1250грн.

-- фарба на сходи - 2.800грн.

-- підключення інтернет-мережі - 1000тис.грн.

-- потреби для закладу - 9.780грн.

*Згідно з ст. 23 Закону України «Про освіту» дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров’я, здоровий спосіб життя, через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей.

Ця      проблема ведеться в таких напрямках:

 -         створення умов для безпечного перебування дітей в закладі;

      -         організація догляду за дітьми;

      -         робота з колективом по БЖД;

      -         навчально – виховна робота з дітьми з питань ОБЖД.

Проводилась тематична перевірка на тему: «Безпечні умови життєдіяльності в створенні розвивального середовища».

3. Кадрове забезпечення навчального закладу:

  *Кількіний склад працівників:

    -  Кількість штатних одиниць- 42,11  (пед-17,86; інші-24,25);

    -   Фактично зайняті - 41,36(пед-17,11; інші-24,25);

    -  Педагогічних працівників – 18;

    -  Технічних працівників – 21.

    -  Вакансія 0,75 ст. керівник гуртка (немає приміщення)                   

* Якісний склад педагогічних працівників: 

     -   за освітньо-кваліфікаційним рівнем

 вища фахова – 2пед.; вища- 9 пед.; 7 пед. – середня спеціальна;

-         стажем роботи:

до  3-х р.- 1пед.;

до  5 р.- 2 пед.;

до 10 р.- 3 пед.;

до 20 р. – 3 пед.;

до 30 р. - 6 пед.;

до 40р. - 1пед.;

до50р. – 1пед.;

до 60р. - 1пед.

за віком :

-         до 35- 2 пед.;

-         60 і більше – 3 пед.;

-         від 35 до 60  -  13пед.

 

-кваліфікаційні категорії

«спеціаліст вищої категорії» - 2 пед.

«спеціаліст І категорії» - 2 пед.

«спеціаліст ІІ категорії» - 2 пед.

«спеціаліст» - 8 пед.

9-й тарифний розряд – 3 пед.

7-й тарифний розряд – 1 пед

 «старший вихователь» -  1пед.;

 «вихователь методист » -  1пед.;

 

  *Проходження педагогічними працівниками курсів підвищення кваліфікації

      - відповідно  графіку атестації 

   *Керівник навчального закладу

       - Кедюлич Тетяна Василівна

       - вища, Мукачівський гуманітарно - педогогічний інститут;

       - 24 роки

       -  6 років

    *Заступник завідувача дошкільного  навчального закладу

      - Гасинець Віра Юріївна

      - вища

      - 54 роки

      - 6років.

4. Медичне обслуговування  у навчальному закладі:

* пріоритетним напрямком роботи залишається турбота про фізичний розвиток дітей, зміцнення та укріплення здоров'я;  

 * формування у дітей свідомого ставлення до власного здоров'я і здоров'я оточуючих як до найвищої індивідуальної і суспільної цінності.

  * медичний персонал ДНЗ №31:

 - медична сестра  Шукалюк Єлизавета Михайлівна  стаж роботи  6 місяців;

-  медсестра з дієтичного харчування  Кретиніна Вікторія Іванівна стаж роботи  6 місяців;

 * наявнний медичний кабінет, 2 ізолятор

* антропометричні вимірювання,  

   обстеження дітей на гельмінти.

* облік захворюваності в навчальному закладі проводиться на підставі довідок лікаря про захворювання дитини. В Журналах соматичних захворювань, інфекційних захворювань, медичних картках дітей ведуться  записи з огляду на час відсутності дитини в ДНЗ. Аналіз захворюваності проводиться щоквартально, підсумок підводиться за рік та узагальнюється наказами завідувача по закладу. Складені діаграми, які дозволяють наглядно побачити ріст або зменшення захворюваності по роках.  Результати аналізу захворюваності та ведення профілактичної роботи заслуховуються на виробничих нарадах, засіданнях ради ДНЗ, батьківських зборах та під час звіту завідувача.

- медично-профілактична робота здійснюється відповідно до річного плану роботи, складеного медичною сестрою, затвердженого завідувачем ДНЗ.

-  медичною сестрою забезпечується постійний контроль за дотриманням режиму дня, фізичним та навчальним навантаженням згідно з віком дитини, профілактикою травматизму, спалахами гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь, а також за організацією рухового режиму дітей, проведенням фізкультурно-оздоровчих заходів і їх впливом на організм дитини, за проведенням заходів загартування.

- медичні  працівники проводять санітарно – просвітницьку роботу,  форми й теми різноманітні, відображають актуальні проблеми. Проводяться бесіди, консультації, виступи на педрадах, батьківських зборах. Ця інформація висвітлена в Журналі обліку з гігієнічного виховання, куточках для батьків, санбюлетні.

- медичні огляди працівниками проходяться вчасно,  медична сестра  веде контроль за проходженням медоглядів та фіксує  результати в Журналі проходження медичних оглядів працівниками. 

- медична документація ведеться згідно до номенклатури справ ДНЗ №31, всі журнали оформлені відповідно до вимог.

- Терміни подачі звітів та звітної документації в управління освіти, дитячу поліклініку та санітарно епідемічну станцію не порушуються, проводяться своєчасно та достовірно.

Медичне обслуговування здійснюється відповідно до нормативних документів

5. Організація харчування учнів у навчальному закладі:

* згідно  проведених тендерів;

- ТОВ «Плодоовоч-Уж»;(куряче,крупи ,баночне,яйця)

- Кошеля Ю.Ю.- ковбасні вироби;

- ПоповичК.В.- риба;

- ДанканичА.А. - творог;

-ЧумаО.В.-  сир твердий,олія,овочі;

- Бедь М.М.- хліб,булка;

- Бедь К.В.-  борошно;

- Остапчук Д.В.- молоко;

- ТОВ «Фалва»- масло.

  -  на харчоблоці  є наявності – 3 електроплити по 4 конфорки ,електрична м’ясорубка- 2 шт,духова секція  в 3-х положеннях;2- електронні ваги ; духова шафа 3-х секційна,5 – холодильників;1 морозильна шафа, наявний інвентар  відповідно Інструкції по харчуванню.

-санітарний стан: задовільний. Гаряча та холодна вода в постійному режимі підключена до всіх приміщень закладу згідно проекту.

-організація питного режиму: охолоджена кип'ячена вода .

* 2- повари; 2 кухонні працівники;

- освіта- середня спеціальна – поварів;

- середня- кухонних працівників.

* чотириразове  харчування;

* пільгові категорії

- 50%  оплачують – 17 дітей;

- 100%  АТО – 8 дітей;

- 100%  діти переміщені з тимчасово окупованої території – 2 дітей;

- 100% -статус малозабезпеченої-1 дитина.

* всі пункти припосу виконано,окрім 4  пунктів,які направлено в управління освіти Ужгородської міської ради,а саме:

- асфальтування території;

- капітальний ремонт овочосховища;

- встановлення огорожі;

-капітальний ремонт пральні.

 

6. Навчально-виховна робота у навчальному закладі:

- відповідно до річного плану роботи

(проведено 4 пед.ради; 3 семінари –практикуми; консультації, збори, колективні перегляди)

Педагогічні ради:

-про підсумки роботи педагогічного колективу ДНЗ № 31 за 2016/2017 н.р. та завдання на 2017/2018н. р.      

    -про розвиток комунікативно-мовленнєвих навичок дітей в процесі екологічного виховання та навчання елементарним математичним   уявленням.                                         (30.11.2017р)

   - формування у дітей чуття національної свідомості шляхом залучення їх до музичної діяльності та українського декоративного мистецтва. (22.03.18р.) 

-про рівень підготовки дошкільників  до навчання в   школі та підсумки методичної роботи закладу за 2017-2018р.                                       ( 26.05.2018р. )

Семінари:

-практичний семінар «Перспективне планування освітньої роботи вихователя за Базовою програмою

-семінар-практикум :

 «Шляхи оптимізації мовленнєвої роботи з дошкільниками», “Проаналізуй роботу колеги”

-семінар-практикум з теми:

«Музичне виховання дошкільників крізь призму сучасної освіти»

Тижні:

-         тиждень правової освіти;

-         «Ми – України надія нова»

-         ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ

Вивчення педагогами ДНЗ педагогічної спадщини:

-   виховна система В.О.Сухомлинського

-   педагогічна система  С.Русової

- кожен педагог  протягом навчального року поглиблено  працює, накопичує та  систематизує теоретичний  та  практичний  матеріал з   обраної  науково  – методичної  теми;

- методичні об'єднання, семінари, курси при ЗІППО;

- Педагогіка М. Монтессорі (“Будинок вільної дитини”);

- використання нетрадиційних  технік  малювання.

* Програми;

- «Впевнений старт»  - (6 рік життя);

-  «Українське дошкілля»

 

 

7. Управлінська діяльність у навчальному закладі:

*Тематичний контроль

Стан роботи ДНЗ з розвитку комунікативно – мовленнєвих навичок дітей в процесі екологічного виховання та навчання елементів математичних  уявлень.

листопад

Стан роботи ДНЗ з питання формування у дітей національної свідомості шляхом залучення їх до музичної діяльності та українського декоративного мистецтва.

січень

Стан ведення ділової докумен-тації вихователів,  практичного психолога, музичного керів-ника,інструктора   з фізичної культури.  (до методичної год.)        

                                                                                                                          березень

 

8. Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі:

  * До складу органів самоуправління дошкільного навчального закладу входять:

                   -         Рада ДНЗ;

                   -         Батьківські комітети груп;

                     -         Профспілковий комітет;

                      -         Педагогічна рада;

                     -         Загальні збори батьків та членів трудового колективу;

       *  організація роботи з батьками та громадськістю з метою залучен­ня їх до управління закладом, пропагування відкритості та про­зорості відбувалась через раду ДНЗ, загальні батьківські збори.

      *Положення про батьківський комітет розглянуто на зборах  від 28 серпня 2017 року протокол №2.Введено в дію наказом №112/а від 14.09.2017р.

      * Наявний план роботи батьківського комітету.

 

 

 

 


Головне меню

Вхід на сайт